خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خبرداد:

خدمات رایگان بهداشت و درمان اضطراری در روستای خالدآباد البرز

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان البرز از خدمات رایگان بهداشت و درمان توسط تیم بهداشت، درمان اضطراری استان در روستای خالد آباد از بخش جواد آباد و ورامین استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز، گفت: تیم بهداشت، درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان البرز (BHCU) با حضور در روستای خالد آباد، استان البرز اقدام به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی کرد.

وی افزود: این مانور با هدف ارتقاء سطح آمادگی اعضاء تیم بهداشت درمان اضطراری با حضور در مناطق کم برخوردار و خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه برگزار می شود.

چرخساز اضافه کرد: این تیم با مشارکت بیش از 25 نفر از اعضای داوطلب و پرسنل در بخش‌های مختلف خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

وی گفت: این مانور به مدت یک روز در روستای خالد آباد و 90 نفر از خدمات پزشکی، 33 نفر خدمات پرستاری، 5 نفر خدمات بهداشت محیط، 8 نفر از خدمات بهداشت و روان، 6 نفر از خدمات بهداشت مادر و کودک، 19 نفر از خدمات مشاور تغذیه و توزیع دارو بالغ بر13 میلیون ریال بهره مند شدند.

گفتنی است این مانور به صورت منطقه ای و با مشارکت استان‌های البرز، تهران ، قزوین، مازندران ، گیلان و قم به میزبانی استان تهران در دو بخش مانور امداد و نجات و مانور بهداشت، درمان اضطراری در روستاهای مختلف بخش جوادآباد برپا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز