خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل نجفی به مدیران استان؛

فرهنگ مصرف کالای ایرانی در استان البرز اشاعه پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۷۴

استاندار البرز با صدور دستورالعملی مشترک به تمام مدیران سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی و علمی استان، تبلیغ، ترویج و ترغیب مردم بر حمایت از کالای ایرانی را امری ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی با ابلاغ اولین دستورالعمل سال 97 و در راستای بسیج آحاد مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در استان، تبلیغ، ترویج و ترغیب حمایت از مَصرَف کالایِ ایرانی را نخستین تکلیف مدیران استانی در سال جدید دانست.

نماینده عالی دولت در استان البرز در این اِبلاغیه آورده است: 

"با عنایت به نام گذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) به عنوان «سال حِمایت از کالای ایرانی» در راستای منویات مُعظم له و در جهت حِمایت از تولید داخلی، اشتغال پایدار، رونق تولید، افزایش شور و رفاه اجتماعی، بهبود فضای کسب و کار و رسیدن به چشم انداز برنامه ریزی شده، کلیه دستگاه ها، سازمان ها، شهرداری ها، دانشگاه ها، بانک ها و ... موظف به استفاده از کالاهای تولیدِ داخلی باشند.

رسانه ها با آگاه بخشی، آموزش و تبیین اهمیت استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در بهبود معیشت اقتصادی، کنترل تورم و دیگر آثار و پیامدهای آن در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ظرفیت های مربوطه و به منظور فرهنگ سازی و تحقق برنامه «مَصرَف تولیدِ داخلی»، تلاش مُثمرثَمر صورت پذیرد تا این امر مهم، همچون گذشته به عنوان یکی از افتخارات مردم ایران زمین ثبت گردد."

شایان ذکر است؛ مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی و مستقر در استان، شهرداران و مدیران نهادهای عمومی غیردولتی، روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استانی و ملی مستقر در استان و روسای اداره ی امور شعب بانکی استان البرز، مشمول اجرای این اِبلاغیه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز