خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل گردشگری البرز؛

بازدید معتمدین و اهالی محله زعفرانیه تهران از میراث فرهنگی کرج

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۴۱

معتمدین و اهالی محله زعفرانیه تهران در راستای آشنایی هم میهنان استان های همجوار با پتانسیل های گردشگری استان البرز، معتمدین و اهالی محله زعفرانیه تهران از پتانسیل های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستان کرج بازدید به عمل آوردند .

به گزارش ایلنا، به همت اداره کل میراث‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز، معتمدین محله زعفرانیه تهران به همراه جمعی از ساکنان این محله از حمام مصباح، قلعه صمصام، کاخ سلیمانیه و کاخ مروارید بازدید کردند.

در این برنامه نشست صمیمانه ای با مدیر کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز برگزار و به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان اشاره شد.

حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری، توضیحاتی درباره بازدید معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور که در نوروز امسال از کاخ مروارید داشتند مطرح کرد.

وی ادامه داد: طی بازدید مقامات کشوری، مقرر شد بودجه ای در خور و کافی برای بازسازی این بنای ارزشمند تاریخی اختصاص یابد و هر چه سریعتر این بنای ارزشمند تاریخی به روی مردم بازگشایی گردد.

شایان ذکر است این برنامه در راستای آشناسازی هم میهنان کشور به ویژه اهالی استانهای همجوار با فرصت‌ها و جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و گردشگری استان البرز صورت گرفته تا این استان از گذرگاه گردشگری به مقصدی برای حضور گردشگران تبدیل شود.

پیش از این نیز اعضای سمن بانوان کارآفرینان ایران و تهران از جاذبه های تاریخی فرهنگی و گردشگری استان بازدید داشتند .

همچنین به مناسبت مصادف شدن این ایام با سرایش شاهنامه توسط فردوسی توسی، استاد توس نوذر اقدام به اجرای شاهنامه خوانی کرد که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز