خبرگزاری کار ایران

فلاح‌نژاد خبر داد:

آغاز ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۸۴

مدیر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌البرز از ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار وتلاش استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح‌نژاد اظهار داشت: ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارگران و جامعه کار و تلاش در رشته‌های مختلف در استان از 5 خرداد ماه 97 آغاز و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و ارج نهادن به تلاش‌های فرهنگی جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود، گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قران برای کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و خانواده‌های آنان و نیز افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی برگزار می‌شود و همچنین داشتن سن 15 سال به بالا برای حضور در این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران از شرایط شرکت در این دوره از مسابقات است.

مدیرامور اجتماعی وفرهنگی این اداره کل کار البرز نیز با بیان اینکه توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و ترویج کارشایسته در بین جامعه کار و تلاش از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل در استان است، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان البرز می‌توانند در مهلت اعلام شده با اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان به شماره تلفن32128000 (داخلی 350) واحد امور فرهنگی تماس حاصل نموده و در این مسابقه ثبت نام نمایند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز