خبرگزاری کار ایران

از امروز تا پایان تابستان ۹۷؛

طرح ویژه امداد تابستانه هلال احمر البرز، اجرا می شود 

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۸۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز سفرهای تابستانی و طرح امدادی هلال احمر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اشاره به آغاز طرح تابستانه امداد و نجات گفت: 16 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر از امروز تا پایان تابستان سال جاری به مسافران خدمات دهی می کنند.  

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 13دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه خودروی نجات، دو دستگاه موتورلانس، شش دستگاه موتور تریل و یک فروند بالگرد در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان مستقر خواهند بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال درخصوص نحوه امدادرسانی نیز اظهار داشت: در هر یک از این پایگاه ها علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران در پایگاه ها حضور دارند که به حادثه دیدگان خدمات رسانی می کنند. 

چرخساز با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام تابستان است، تصریح کرد: در اجرای طرح تابستانه هلال احمر استان البرز بیش از 500 امدادگر خدمات رسانی می کنند. 

وی ادامه داد: طرح تابستانه جمعیت هلال احمر با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده ای در قالب اجرای عملیات جست وجو، نجات، آزادسازی و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی اجرا می شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: هموطنان در ضرورت هر گونه حوادث احتمالی می توانند با سامانه تلفنی 112 هلال احمر تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز