خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

مشکلات بافت‌های فرسوده البرز در ستاد بازآفرینی بررسی می‌شود/تکریم ارباب رجوع با راه اندازی میز خدمت محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۸۲

استاندار البرز گفت: ادارات باید نسبت به اصلاح کار خود اقدام کنند و تکریم ارباب‌رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که بعد از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی میز خدمت و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع در ادارات و سازمان های استان افزود: بر اساس دستور رییس جمهوری این امر طی بخشنامه ای توسط معاون اول رییس جمهور به استان ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در این ابلاغ بر کنترل و نظارت روند خدمات رسانی میز خدمت و توقف سرگردانی ارباب رجوع در پیچ و خم های اداری تاکید شده است.

نجفی گفت: میز خدمت با میز راهنمایی و اطلاعات متفاوت است و فردی باید پشت این میز قرار می گیرد که به حوزه های مختلف اداره مربوطه اشراف داشته باشد.

وی با اشاره به گلایه ای که چند روز پیش از سازمان ثبت اسناد به دلیل کندی در راه انداختن کار مردم دارد افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، باید آماده شویم تا از بحران‌ها عبور کنیم، ادارات باید نسبت به اصلاح کار خود اقدام کنند و تکریم ارباب‌رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار البرز به برگزاری حداقل هشت جلسه مختلف در خصوص اشتغال و اشتغال‌زایی روستایی در استان طی دو هفته اخیر، اشاره کرد و گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی طرح‌های کلان مطرح و بررسی می‌شود جلسات دیگری برای نحوه بومی‌سازی طرح‌ها، نحوه کارکرد آن‌ها، نظارت و غیره برگزار می‌شود که همه در راستای اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با بیان اینکه استان البرز آماده استفاده از فرصت‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، حل معضل بیکاری، بهبود فضای کسب‌وکار و بخش‌های دیگر است، افزود: فردا جلسه ستاد بازآفرینی در استانداری برگزار می‌شود و مسئولانی که این ستاد را جدی نگرفته و به وظایف خود رسیدگی نکرده‌اند، پاسخگو خواهند بود.

استاندار البرز با بیان اینکه در ستاد بازآفرینی مسائل و مشکلات بافت‌های فرسوده استان مطرح و بررسی می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف باید از این فرصت استفاده کنند، زیرا این ستاد فرصتی برای ایجاد اشتغال مناسب در استان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به طرح پاکداشت طبیعت که روز گذشته برگزار شد اضافه کرد: بسیاری از افراد مدعی فرهنگ و ادب هستند و همواره کشورهای دیگر را در این راستا مثال می زنند ولی در عمل خود آنها هنجار شکنی و بی فرهنگی را ترویج می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز