خبرگزاری کار ایران

اجرای استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۰۱

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز از برپایی میز خدمت در این اداره کل در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور خدمات رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در این دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی در خصوص برپایی میز خدمت در این اداره کل اظهار داشت: میز خدمت اداره کل از ابتدای صدور بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در طبقه هم کف و اول این اداره کل ایجاد گردید و کارشناسان مجرب روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر بخش‌های مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی اضافه کرد: مراجعان با حضور در محل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

خلیلی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از طریق این میز به راحتی از همه خدمات این اداره کل بهره‌مند شوند، افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست های مراجعین دریافت می شود، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست های متقاضان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: امکانات لازم برای خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست‌های مراجعین وخدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

این مسئول، تصریح کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در اداره کل به منظور صرفه جویی در زمان و سهولت امور ارباب رجوع در شهرستانها، میز خدمت در ادارات شهرستان های تابعه استان در حال اجرا و ارائه خدمت به مردم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خاتمه تاکید کرد: ارتقای سطح فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و  مسئولین دستگاه های اجرایی باشد و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز با عنایت ویژه به این مورد، تکریم ارباب رجوع و خدمت شایسته و ضرورت سهولت دسترسی مردم استان به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیت‌های خود  قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز