خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به ایلنا خبر داد:

توقف تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تا تامین منابع مالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۶

فرهاد دانشجو انصاف را در مورد مدیران قبلی این دانشگاه رعایت کرد و به اصول اخلاقی پایبند بود. تا جایی که با تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مخالف بود.

ایلنا: عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تا تامین منابع مالی آن از سوی مجلس متوقف است.

" قاسم جعفری " در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد برکناری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اطلاعات ما در مورد برکناری ایشان درحد همین اطلاعاتی است که در رسانه‌های هر دو جناح منتشر شده است.

وی با تاکید بر ثبات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: از آنجایی که عضو کمیته تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد اسلامی بودم شهادت می‌دهم که فرهاد دانشجو انصاف را در مورد مدیران قبلی این دانشگاه رعایت کرد و به اصول اخلاقی پایبند بود.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس ادامه داد: تا جایی که با تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مخالف بود در حالی که این تحقیق و تفحص به دوره مدیریتی قبل از ایشان بازمی گشت.

جعفری بر ریاست دانشجو بر دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان مدت قانونی(۴ سال) تاکید کرد و افزود: زمانی باید ریاست این دانشگاه تغییر کند که به طور مثال بگوییم آقای دانشجو توانایی این کار را ندارد و یا فلان بخش از دانشگاه از نظر رشد و توسعه بازمانده است.

وی خاطرنشان کرد: اما در حالی که شرایط دانشگاه ازاد مساعد است و کار‌ها به خوبی پیش می‌رود دلیلی برای تغییر مدیریت آن وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز