خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد به ایلنا خبر داد؛

انجام ۲۰ تا ۳۰ عمل جراحی دست و صورت بر روی دانش آموزان پیرانشهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۲

خیلی از این دانش‌آموزان به دلیل سوختگی پلک، چشمشان باز است بنابراین در وهله اول نجات چشم آن‌ها برای ما مهم است / آنچه در وهله اول برای ما مهم است برگرداندن فعالیت اعضای بدن این دانش‌آموزان است.

ایلنا: رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد گفت: بیشتر دانش‌ آموزان آسیب دیده پیرانشهری بین ۲۰ تا ۳۰ عمل جراحی دست و صورت خواهند داشت. ‌

دکتر " عبدالجلیل کلانتر هرمزی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد عمل‌های جراحی دانش‌آموزان آسیب‌دیده پیرانشهری گفت: تعدادی از این عمل‌های جراحی را در چند ماه گذشته بر روی حدود ۶ یا ۷ دانش‌آموز پیرانشهری انجام داده‌ایم و بقیه آن‌ها را هم تا پایان سال به تدریج انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از این دانش‌آموزان آسیب دیده عمل جراحیشان در مرداد و برخی در شهریور انجام شده است، افزود: عمل جراحی تعداد دیگری از این دانش آموزان در مهر انجام می‌شود د رمجموع هر ۳ ماه تا ۶ ماه هر کدامشان یک عمل دارند.

کلانتر هرمزی ادامه داد: هر آنچه در توان ماست و در دنیا برای یک بیمار سوخته انجام می‌شود برای درمان این دانش‌آموزان نیز انجام خواهیم داد.

وی در مورد عمل‌های جراحی برای بازگرداندن زیبایی دانش‌آموزان پیرانشهری گفت: آنچه در وهله اول برای ما مهم است برگرداندن فعالیت اعضای بدن این دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: خیلی از این دانش‌آموزان به دلیل سوختگی پلک، چشمشان باز است بنابراین در وهله اول نجات چشم آن‌ها برای ما مهم است.

کلان‌تر هرمزی خاطر نشان کرد: بنابراین بازسازی‌ها را بر روی این دانش‌آموزان انجام می‌دهیم و درعین حال قسمتی از کار زیبایی هم بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز