خبرگزاری کار ایران

میرزاده؛

دانشگاه آزاد وجه المصالحه جریان‌های سیاسی نیست / کاری با گذشته ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۸

توسعه علمی دانشگاه آزاد در صدر برنامه‌های این مدیریت خواهد بود / از همه ظرفیت‌های شایسته، با هر گرایش سیاسی استفاده خواهد شد / کاری با گذشته ندارم و نگاهم به آینده است.

ایلنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وامدار هیچ گروه یا حزب سیاسی نیستم و دانشگاه آزاد باید محیطی پرنشاط و نه وجه المصالحه جریان‌های سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حمید میرزاده " در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امروزه مشارکت در تولید علم و تبدیل آن به ثروت به یک مسابقه جهانی بین ملت‌ها تبدیل شده است و به همین علت مسئولیت دانشگاهیان برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دو چندان می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس غفلت از توسعه علمی کشور آثار زیانباری دارد که نسل‌های آینده را رنجور و بنیان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور را سست می‌کند.

میرزاده با ابراز خرسندی از مسئولیت گرفتن در دانشگاه آزاد افزود: خدا را شکر می‌کنم که وارد دانشگاهی شدم که امام عظیم‌الشان راحل اولین حامی آن و مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و یادگار امام مرحوم سیداحمدخمینی بنیانگذار و موسس آن بودند.

وی دانشگاه آزاد را گنجی مملو از دانشمندان فرهیخته، دانشجویان پرتلاش و کارکنانی دلسوز و وارسته دانست و ادامه داد: روش‌های من و همکارانم بر اساس شفافیت، صداقت، پرهیز از افراط و تفریط، حرکت در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌ها و طرح‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار اصلی این دانشگاه و اعضای هیات موسس و هیات امنای دانشگاه خواهد بود. همچنین همکاری با دولت تدبیر و امید جزو اصول کاری مدیریت جدید دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد را امانت مردم می‌دانم خاطر نشان کرد: ما باید امانت‌دار مردم باشیم، بنابراین من نه برای تقابل و دشمنی بلکه برای تعامل، نشاندن درخت دوستی، هم‌افزایی، همفکری، هم‌اندیشی، همکاری و همدلی با همه کسانی که دوستدار علم و دانش و فناوری هستند، آمده‌ام و در این راه دست دوستی و نیاز خود را برای توسعه علمی کشور و مشارکت فزاینده در تولید علم جهانی و رفع نیازهای کشور به سوی همه دلسوزان، فرهیختگان و جامعه علمی و فرهنگی کشور دراز می‌کنم.

وی متذکر شد: کاری با گذشته ندارم و نگاهم به آینده است. سوابق ۳۰ سال گذشته من نشان می‌دهد که همواره مدیری مستقل بوده و وامدار هیچ گروه و حزب سیاسی نیستم. بلکه منافع دانشگاه برای من بر همه چیز ارجحیت دارد.

به گفته میرزاده توسعه علمی دانشگاه آزاد در صدر برنامه‌های این مدیریت خواهد بود و دانشگاه آزاد اسلامی باید یک محیط علمی پرنشاط باشد و نه وجه‌المصالحه جریان‌های سیاسی، بنابراین برای رسیدن به این نقطه از همه ظرفیت‌های شایسته با هر گرایش سیاسی استفاده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد همچنین با تشکر از زحمات ۳۰ ساله عبدالله جاسبی رییس اسبق این دانشگاه گفت: ‌ وی در این ۳۰ سال رنج بسیار برد و بنا داریم به پاس خدمات ارزنده او در مراسم جداگانه‌ای آیین نکوداشت برای تجلیل از وی برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز