خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بجنورد در مجلس؛

اعضای هیئت موسس فراکسیون کودک و نوجوان مجلس مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۲

سازمان‌ها و ارگان‌های فراوانی در کشور با محوریت کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند اما علی‌رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته، برنامه‌ای مدون و جدی برای این قشر مهم نداریم.

ایلنا: قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تاسیس فراکسیون کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، " قاسم جعفری "، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: هیئت موسس این فراکسیون تشکیل شده است و به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گفته قاسمی، محمد دهقان، نماینده مردم طرقبه و چناران و علیرضا منظری توکلی نماینده ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﻓﺖ ﻭ ﺭﺍﺑﺮ ﻭ ﺍﺭﺯﻭﺋﯿﻪ به عنوان اعضای هیئت موسس فراکسیون کودک و نوجوان شناخته شده‌اند و این فراکسیون به‌زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته ملی کودک بر لزوم توجه جدی به مقوله تربیت کودکان و نبود متولی مشخص در برآورده کردن همه خواسته‌های این قشر مهم اشاره کرد و در ادامه گفت: سازمان‌ها و ارگان‌های فراوانی در کشور با محوریت کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند اما علی‌رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته، برنامه‌ای مدون و جدی برای این قشر مهم نداریم و بسیاری از نیاز‌ها و خواسته‌های به‌ حق حوزه کودکان نادیده گرفته شده است.

وی هدف از تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی را ایجاد نگاهی کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقای سلامت، تربیت و حمایت همه جانبه از کودکان عنوان کرد و گفت: نگهداری کودکان بی‌سرپرست، طراحی راه‌کارهایی همه جانبه برای مقابله با بزه‌کاری کودکان، حمایت از سرپرستان کودکان، برنامه‌ریزی کلان برای سلامت و تربیت کودکان و بسیاری از موارد مرتبط به حوزه کودک از جمله مواردی است که در فراکسیون کودک و نوجوان مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفری با قدردانی از تصمیم سازمان‌های مرتبط با کودکان برای برگزاری هفته ملی کودک گفت: اگر از سوی خانواده‌ها و دولت به تربیت اسلامی کودکان توجه شود، آینده انقلاب و نظام تضمین خواهد شد و هزینه‌کردهای مالی و معنوی امروز، چشم‌انداز و افق آینده نظام انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

امسال با هماهنگی انجام شده از سوی ۱۹ سازمان متولی امور کودکان و نوجوانان، هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۲ مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز