خبرگزاری کار ایران

فانی مطرح کرد:

پرداخت هزینه تحصیل دانش آموزان درمدارس غیرانتفاعی از سوی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۶

این طرح به این شکل است که در برخی مناطق که فضا کم است و تعداد مدارس دولتی به اندازه دانش آموزان نیست، دانش‌آموز می‌تواند با معرفی آموزش و پرورش در یک مدرسه غیرانتفاعی تحصیل کند و هزینه آن را آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

ایلنا: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموز می‌تواند با معرفی آموزش و پرورش در یک مدرسه غیرانتفاعی تحصیل کند و هزینه آن را آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی اصغر فانی " در حاشیه اجلاس سراسری سرپرستان پردیس‌ها، مراکز آموزش عالی و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان که امروز(سه شنبه) برگزار شد، درباره خرید ظرفیت خالی مدارس غیرانتفاعی گفت: هنوز دستورالعمل آن را ننوشتیم اما یک سیاست است که در کمیته‌ «توسعه مشارکت در آموزش و پرورش» قطعی کردیم؛ باید دستورالعمل‌ برای سال آینده تدوین شود.

وی ادامه داد: ‌این طرح به این شکل است که در برخی مناطق که فضا کم است و تعداد مدارس دولتی به اندازه دانش آموزان نیست، دانش‌آموز می‌تواند با معرفی آموزش و پرورش در یک مدرسه غیرانتفاعی تحصیل کند و هزینه آن را آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

فانی ادامه داد: این موضوع مربوط به دانش‌آموز خاصی نیست و هیچ گزینشی نیز انجام نخواهد شد بلکه بستگی به نیاز ما دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی مناطق اعلام شده است که معلم کم دارند، گفت: ممکن است در بعضی مناطق با کمبود معلم مواجه باشیم که از طریق پرداخت اضافه‌کاری برای معلم موجود، جبران می‌کنیم.

فانی درمورد ثبت‌نام دانش‌آموزان بدون شناسنامه در مدارس افزود: دانش‌آموزی که شناسنامه ندارد در مدرسه ثبت‌نام می‌شود اما چون باید برای وی کارنامه صادر شود حتما باید شناسنامه خود را به مدرسه ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز