خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۰

وزیر آموزش و پرورش، «علی زرافشان» به معاونت آموزش متوسطه و «علیرضا جدایی» به ریاست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

ایلنا: در احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، «علی زرافشان» به معاونت آموزش متوسطه و «علیرضا جدایی» به ریاست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، " علی زرافشان " به عنوان معاون آموزش متوسطه جایگزین " ابراهیم سحرخیز " شد، وی در کارنامه کاری خود دبیری دبیرستان‌های تهران، مدرس مراکز تربیت معلم، مسئول گروه‌های آموزشی، معاون آموزشی شهر تهران، مشاور دبیرستان، مشاور وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر تالیف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی را دارد.

" علیرضا جدایی " نیز که به عنوان رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است، در دوره وزارت مرتضی حاجی هم ریاست روابط عمومی آموزش و پرورش را بر عهده داشت.

وی دارای تحصیلات کار‌شناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش تحقیق و پژوهش است و در کارنامه کاری وی، مدیر گروه‌های آموزشی، کار‌شناس مسئول تکنولوژی آموزشی، مدیر مرکز مشاوره علمی و آموزشی صدای معلم، مدیر گروه آموزش و پرورش دوره‌های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، رئیس گروه مطالعات جامعه‌شناسی خانواده و پژوهشگاه تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزش و برنامه‌ریزی فرهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش می‌توان مشاهده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز