خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران؛

دانش آموزان با بهره هوشی عادی را هم تحت پوشش قرار می دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۰۴

مدیران مدارس عادی می‌توانند دانش آموز مورد نظر را پس از شناسایی از طریق سامانه مراکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری به این مراکز معرفی و ارجاع دهند / این خدمات آموزشی و توان بخشی رایگان بوده و از افت تحصیلی دانش آموزان می‌کاهد.

ایلنا: رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران اعلام آمادگی کرد با ایجاد مراکز ویژه مشکلات یادگیری، دانش آموزان با بهره هوشی عادی در مدارس عادی را که دارای مشکل و نارسایی در خواندن، نوشتن هستند راتحت پوشش قراردهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛، وجیهه الله پرویزی با اعلام خبر تاسیس و فعالیت مراکز ویژه مشکلات یادگیری خدمتی در جهت کاهش افت تحصیلی مدارس عادی شهر تهران گفت: این خدمات آموزشی و توان بخشی رایگان بوده و از افت تحصیلی دانش آموزان می‌کاهد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران متولی آموزش و پرورش و توان بخشی دانش آموزان استثنایی و تلفیقی است، افزود: علاوه بر این سازمان با ایجاد مراکز ویژه مشکلات یادگیری، آمادگی کامل دارد که دانش آموزان با بهره هوشی عادی، در مدارس عادی که دارای مشکل و نارسایی در خواندن، نوشتن و مفاهیم ریاضی هستند را تحت پوشش قرار دهد.

به گفته پرویزی مدیران مدارس عادی می‌توانند دانش آموز مورد نظر را پس از شناسایی از طریق سامانه مراکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری، به آدرسwww. chwld. ir، به این مراکز معرفی و ارجاع دهند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ادامه داد: مدیران مدارس عادی می‌توانند دانش آموز مورد نظر را پس از شناسایی از طریق سامانه مراکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری، به آدرسwww. chwld. irبه این مراکز معرفی و ارجاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز