خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

سامانه ساهت برای اخذ کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور باز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۹

داوطلبان باید در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات سجلی و تحصیلی خود از سامانه مورد نظر به منطقه محل اخذ دیپلم مراجعه و این مغایرت را اعلام کنند تا اقدامات لازم برای اصلاح آن صورت گیرد و اطلاعات صحیح به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود.

ایلنا: رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از مفتوح بودن سامانه ساهت برای اخذ کد سوابق تحصیلی دانش‌آموزان جهت ارائه به سازمان سنجش، خبر داد.

به گزارش ایلنا، " عبدالرسول عمادی " رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اظهار داشت: داوطلبانی که دیپلم خود را در یکی از رشته‌های تحصیلی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی در سال ۱۳۸۴ و بعد از آن اخذ نموده‌اند، می‌توانند با ورود به سامانه ساهت به نشانیwww. dipcode. medu. irاز صحت اطلاعات سجلی و سوابق تحصیلی اطمینان حاصل کنند و کد سوابق تحصیلی خود را برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان باید در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات سجلی و تحصیلی خود از سامانه مورد نظر به منطقه محل اخذ دیپلم مراجعه و این مغایرت را اعلام کنند تا اقدامات لازم برای اصلاح آن صورت گیرد و اطلاعات صحیح به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز