خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

تا پایان آذر طرح اصلی انسداد مبادی بی‌سوادی عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۶

در راستای مدیریت دانش و محیط پویای یادگیری به زودی با راه اندازی یک وب سایت ابداعات، اختراعات، نوآوری‌ها، معلمان ابتدایی کشور به اشتراک گذاشته می‌شود.

ایلنا: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش دوشنبه در نشست صمیمی دکتر فانی با کار‌شناسان آموزش ابتدایی گفت: دوره ابتدایی پذیرای بیشترین تعداد دانش آموز در بین دوره‌های تحصیلی است و از مجموع جمعیت دانش آموزان کشور ۶۱۵۷۵۸۵ نفر در این دوره به تحصیل اشتغال دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد دیمه ور درباره تعداد معلمان شاغل در ابتدایی گفت: در مجموع ۳۲۵۷۷۳ نفر از معلمان شاغل درآموزش و پرورش در مقطع ابتدایی به تدریس می‌پردازند که از این تعداد ۱۹۲۸۹۸ نفر معلمان زن هستند.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌ها آموزش باید در چهارچوب اسناد بالادستی و برنامه‌های اعلامی وزیرمحترم باشد، افزود: به زودی سند برنامه‌های آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.

دیمه ور با تاکید بر حق دسترسی همه دانش آموزان به آموزش گفت: طرح ملی انسداد مبادی بی‌سوادی تا پایان آذرماه عملیاتی می‌شود.

وی توسعه پیش دبستانی را زیر بنای دسترسی به آموزش دانست و بر توجه جدی به مناطق مرزی و کم توسعه و عشایری تاکید کرد.

دیمه ور با اشاره به شتابزدگی‌های صورت گرفته، گفت: متاسفانه افراد با تخصص‌های مختلف و متنوع در آموزش ابتدایی مشغول به کار هستند و لازم است نیروی انسانی در دوره ابتدایی سامان دهی شود.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پایان خبر داد: در راستای مدیریت دانش و محیط پویای یادگیری به زودی با راه اندازی یک وب سایت ابداعات، اختراعات، نوآوری‌ها، معلمان ابتدایی کشور به اشتراک گذاشته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز