خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از ۲۳ آذرماه

کد خبر : ۱۲۸۴۰۲

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندیهای آموزشی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع، مخترعین و صاحبان ایده، مسوولین اجرایی مرتبط با امر کارآفرینی و اشتغال و همچنین عموم مردم با امکانات، پتانسیل‌ها و رشته‌های در حال اجرا در مراکز آموزش علمی کاربردی تهران است.

ایلنا: دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی همزمان با هفته پژوهش و فناوری و درکنار چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این نمایشگاه از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران از ۲۳ آذرماه تا ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندیهای آموزشی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع، مخترعین و صاحبان ایده، مسوولین اجرایی مرتبط با امر کارآفرینی و اشتغال و همچنین عموم مردم با امکانات، پتانسیل‌ها و رشته‌های در حال اجرا در مراکز آموزش علمی کاربردی تهران است.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ مرکز آموزش علمی کاربردی استان تهران در ۶ بخش این نمایشگاه شامل معرفی کارآفرینان و مولدان اشتغال، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه جامع علمی کاربردی، کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی، نمایشگاه مشاغل، مشاغل بومی و خانگی و نمایشگاه عکس و تولیدات مولتی مدیا مشاغل حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز