خبرگزاری کار ایران

در محور خرم آباد - بروجرد رخ داد؛

برخورد اتوبوس راهیان نور با یک دستگاه تریلر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۸

دراین حادثه که صبح روز یکشنبه به دلیل بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و لغزندگی جاده روی داد، راننده اتوبوس جان خود را از دست داد و شش نفر از دانش آموزان دختر نیز مجروح شدند.

ایلنا: سرپرست فرماندهی پلیس راه لرستان گفت: براثر وقوع سانحه رانندگی میان یک‌دستگاه اتوبوس حامل کاروان راهیان نور استان اردبیل با یکدستگاه تریلر در گردنه زاغه محور بروجرد - خرم آباد، یک نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمودرضا حسینی افزود: دراین حادثه که صبح روز یکشنبه به دلیل بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و لغزندگی جاده روی داد، راننده اتوبوس جان خود را از دست داد و شش نفر از دانش آموزان دختر نیز مجروح شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه راننده اتوبوس به شدت از ناحیه پا دچار جراحت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده، درگذشت.

وی با اشاره به اینکه شش دانش آموز عضو این کاروان دچار مصدومیت شده و در بیمارستان‌های شهر خرم آباد بستری شدند، افزود: تمامی مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و سپس از طریق فرودگاه خرم آباد به استان اردبیل اعزام شدند.

حسینی دلیل بروز این حادثه را لغزندگی جاده عنوان کرد و اظهار داشت: راننده این دستگاه اتوبوس به عنوان مقصر حادثه معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز