خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان سنجش کشور اعلام شد؛

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۹

داوطلبان می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www. sanjesh. org و نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

ایلنا: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی(پذیرش با سوابق تحصیلی) و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا ۱۸ دی ماه تمدید و اصلاحات دفترچه راهنمای مربوط در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۲ اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی(پذیرش با سوابق تحصیلی) و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۸ دی ماه ۹۲ تمدید شده است.

به اطلاع داوطلبان متقاضی رشته‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مذکور می‌رساند، چنانچه تاکنون اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته ننموده‌اند و یا انتخاب رشته نموده و نیاز به ویراش رشته‌های انتخابی خود را دارند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ فوق با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www. sanjesh. org و با توجه به موارد ذیل نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین اصلاحات دفترچه راهنمای مربوط در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۲ نیز اعلام و اطلاعات کامل در خصوص اصلاحات دفترچه راهنما بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز