خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آزمون:

اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۵

آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت نیم سال دوم سال جاری خواهد بود و پذیرفته شدگان می‌توانند در همین نیم سال مشغول به تحصیل شوند.

ایلنا: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ازاعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد امروز(یکشنبه۶بهمن) خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " ناصر اقبالی " در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایتwww. azmoon. comاز وضعیت خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: پذیرفته شدگان این مرحله باید روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۸ و ۹ بهمن ماه) به واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

اقبالی در مورد آغاز به تحصیل این دسته از پذیرفته شدگان توضیح داد: آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت نیم سال دوم سال جاری خواهد بود و پذیرفته شدگان می‌توانند در همین نیم سال مشغول به تحصیل شوند.

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان مقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته

وی همچنین در مورد زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های بدون آزمون مقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته گفت اسامی این دسته از پذیرفته شدگان تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد و متقاضیانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایتwww. azmoon. comاز وضعیت خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به ثبت نام این دسته از داوطلبان اشاره کرد و افزود: چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام طی اطلاعیه‌ای متعاقبا اعلام خواهد شد.

اقبالی با اشاره به متقاضیان رشته‌های کاردانی گفت: ثبت نام برای رشته‌های کاردانی بدون آزمون همچنان ادامه دارد و افراد می‌توانند با ثبت نام در سایتwww. azmoon. orgبیست و چهارساعت بعد به واحد دانشگاهی جهت ثبت نام قطعی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز