خبرگزاری کار ایران

امروز مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پایان می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۵

پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی حین کار غیرحضوری بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در دو رشته «مدیریت خانواده» در سراسر کشور و «دهیاری و امور شورا‌ها» مختص داوطلبان استان فارس از روز یک شنبه ۶ بهمن ماه سال جاری آغاز و در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه پایان می یابد.

ایلنا: ‌پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی حین کار غیرحضوری بهمن ماه سال ۱۳۹۲، امروز شنبه(۱۲ بهمن ماه) پایان می یابد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، متقاضیان باید در زمان اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما(مندرج در سامانه) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به آدرس:www. azmoon. uast. ac. irنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بنابراین گزارش؛ پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی حین کار غیرحضوری بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در دو رشته «مدیریت خانواده» در سراسر کشور و «دهیاری و امور شورا‌ها» مختص داوطلبان استان فارس از روز یک شنبه ۶ بهمن ماه سال جاری آغاز و در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه پایان می یابد.

این گزارش حاکی است؛ ‌ هزینه ثبت نام ۰۰۰ / ۱۰۰(صد هزار) ریال و پرداخت آن صرفا به صورت الکترونیکی امکان پذیر است و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، نسبت به دریافت کد داوطلبی جهت ثبت­نام از طریق سامانه مذکور اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز