خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی:

داوطلبان آزمون ارشد فقط از یک مجموعه انتخاب رشته کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۳

داوطلبان گروه غیرپزشکی می‌توانند بدون رعایت شرط تجانس و بر اساس علاقه رشته‌های مورد نظر خود را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کنند.

ایلنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد فقط از یک مجموعه انتخاب رشته کنند.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ " ناصر اقبالی " با بیان این مطلب گفت: داوطلبان گروه غیرپزشکی می‌توانند بدون رعایت شرط تجانس و بر اساس علاقه رشته‌های مورد نظر خود را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کنند، اما داوطلبان گروه پزشکی ملزم هستند شرط تجانس را در انتخاب رشته مقطع ارشد با توجه به مدرک کار‌شناسی خود رعایت کنند.

به گفته وی هر داوطلب می‌تواند حوزه امتحانی خود را از میان ۳۱ حوزه در شهرهای تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان(خوراسگان)، کرج، ایلام، بوشهر، تهران، شهرکرد، بیرجند، مشهد، بجنورد، اهواز، زنجان، سمنان، زاهدان، شیراز، قزوین، قم، سنندج، کرمان، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، رشت، خرم آباد، ساری، اراک، بندرعباس، همدان و یزد را براساس نزدیکی به محل زندگی خود انتخاب کند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبان تصریح کرد: داوطلبان فایل ثبت‌نام خود را با دقت تکمیل کنند و آندسته از افرادی که شامل سهمیه‌های مختلف هستند، در علامت زدن نوع سهمیه خود دقت لازم را داشته باشند تا اطلاعات آن‌ها برای ارزشیابی به درستی بررسی شود.

اقبالی افزود: ثبت‌نام بدون آزمون مخصوص فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کار‌شناسی دانشگاه آزاد است لذا فقط ممتازین فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز