خبرگزاری کار ایران

لزوم دریافت کارت جدید آزمون ارشد / اعلام محل رفع نقص کارت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۳

چنانچه داوطلبان در مورد مندرجات کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقدامات لازم را انجام دهند.

ایلنا: با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۳ و این موضوع که کارت شرکت در آزمون که هفته گذشته از طریق سایت این سازمان در اختیار داوطلبان قرار گرفته فاقد اعتبار(باطل) برای شرکت درآزمون است، تمامی داوطلبان باید نسبت به تهیه پرینت مجدد از کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، چنانچه داوطلبان در مورد مندرجات کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقدامات لازم را انجام دهند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت(نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز دو‌شنبه ۲۱ بهمن تا روز سه شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

درصورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله تاریخ فارغ‌التحصیلی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل دوره کار‌شناسی(معدل براساس مفاد بند «ه» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۹۲ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی(اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳) در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

محل آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(کارشناسی‌ارشد) سال‌ ۱۳۹۳ براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان تعیین شده است و آزمون در شهرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، مهاباد، اردبیل، اصفهان، شاهین شهر و می‌مه، نجف آباد، کاشان، ایلام، بوشهر، دشتستان، تهران، ری، شهرکرد، بیرجند، مشهد، تربت حیدریه، سبزوار، بجنورد، اهواز، خرمشهر، دزفول، زنجان، سمنان، شاهرود، زاهدان، زابل، ایرانشهر، چا‌بهار، شیراز، جهرم، فسا، کازرون، قزوین، قم‌، سنندج، کرمان، جیرفت، رفسنجان، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، بویراحمد(یاسوج‌)، کهگیلویه(دهدشت)، گرگان، گنبد کاووس، رشت، لاهیجان، خرم‌آباد، بروجرد، ساری، بابل(برادران)، بابلسر(خواهران)، چالوس، اراک، بندرعباس، همدان، ملایر، یزد، کرج، فردیس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز