خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد:

تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تخلف محسوب می‌شود

کد خبر : ۱۴۵۲۲۹

درمورد استفاده از ماشین حساب تنها برای برخی از رشته ها مجاز است که در برگه ورود به جلسه آزمون این دسته از داوطلبان قید شده است.

ایلنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ‌ هرگونه استفاده از وسایل الکترونیکی و مخابراتی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و غیره حتی به صورت خاموش در سرجلسه آزمون، تخلف محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " ناصری اقبالی " در مورد استفاده از ماشین حساب درسرجلسه آزمون گفت: درمورد استفاده از ماشین حساب تنها برای برخی از رشته ها مجاز است که در برگه ورود به جلسه آزمون این دسته از داوطلبان قید شده است.

اقبالی با اشاره به اینکه به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی معتبر عکسدار(اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه) ضروری است، افزود: اگر داوطلبان یک روز قبل از آزمون حوزه خود را شناسایی کنند می توانند با مدیریت زمان در موعد مقرر در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

اقبالی در پاسخ به این سوال که در صورت مشاهده مغایرت در کارت ورود به جلسه با مشخصات فردی چه باید انجام دهند، افزود: داوطلبان به هنگام استقرار در صندلی خود شماره صندلی را با شماره کارت ورود به جلسه و شماره برگه پاسخنامه مطابقت دهند و در صورت وجود هرگونه مغایرت، موضوع را به مسئولین حوزه امتحانی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز