خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

پیگیری افزایش پرداختی به معلمان ابتدایی و استخدام فرزندان فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۵۵

اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان را پیگیری می‌کنم و به دنبال تأمین نیروی تربیت بدنی با تصویب و همیاری مجلس شورای اسلامی هستیم.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیری خواهم کرد که پرداختی به معلمان ابتدایی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، " علی اصغر فانی " وزیر آموزش و پرورش به صورت سر زده در جمع معلمان مدارس ابتدایی منطقه هجده تهران حاضر شد و از نزدیک با آن‌ها گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، فانی در جمع این معلمان از آغاز دیدارهای سرزده در مدارس خبر داد و گفت: از امروز به صورت سرزده در جمع معلمان و همکاران شاغل در مدارس حضور یافته تا علاوه بر توفیق زیارت معلمان و دانش آموزان با نشاط، همکاران ما رو در رو و بدون واسطه حرف‌های خود را بیان کنند و تلاش می‌کنیم تا با شناخت خوب مسائل، به دنبال رفع آن‌ها و ارائه راهکار باشیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از معلمان در مورد سختی کار و دشواری‌های معلمی در دوره ابتدایی بیان داشت: معلمان ابتدایی در بنای آموزش نقش بسزایی را برعهده دارند؛ با همت دولت، بودجه آموزش و پرورش در سال جدید افزایش قابل قبولی یافته است یعنی دولت که کلی بدهکاری را تحویل گرفته است، تلاش می‌کند که مشکلات مالی آموزش و پرورش را برطرف سازد و رئیس جمهور ابراز امیدواری کرده‌اند که هرچه بیشتر به آموزش و پرورش آینده سازان انقلاب اسلامی پرداخته شود؛ این در حالی است که بودجه کشور فقط با افزایش کمتری مواجه می‌باشد و من پیگیری خواهم کرد که پرداختی به معلمان ابتدایی افزایش پیدا کند.

فانی به پرسش معلمی که خواهان قانونی شدن اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش شده بود، پاسخ داد: خودم را خدمتگزار همه معلمان می‌دانم؛ اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان را پیگیری می‌کنم و به دنبال تأمین نیروی تربیت بدنی با تصویب و همیاری مجلس شورای اسلامی هستیم.

به گزارش ایلنا، در این دیدار معلمان و مسئولان مدارس ابتدایی جاویدمهر و امیرکبیر منطقه ۱۸ از نزدیک به طرح پرسش‌ها و نظرات خود در مسائل مختلف پرداختند و وزیر آموزش هم به آنان پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز