خبرگزاری کار ایران

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در آینده همانند " هاروارد " شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۸۶

جای خوشحالی است که دانشگاه آزاد اسلامی بدون اینکه دولت هزینه ای کند، ‌توانسته بیش از سی درصد نیروی مورد نیاز در بخش بهداشت و سلامت را تامین کند.

ایلنا: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ‌ درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی متخصص در جامعه، ‌واحدهای این دانشگاه را موجب آبادانی و ارتقای سطح فرهنگی شهرهای کوچک دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا ملک زاده طی سخنانی در دومین نشست دست اندرکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را فرصت و زمینه‌ای برای رشد و تربیت جوانان دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته توانسته به خوبی به وظایف خود در حوزه تربیت نیروی متخصص عمل کند و فرهنگ بسیاری از شهرهای کوچک را با راه اندازی واحدهای دانشگاهی ارتقا دهد و شاهد هستیم که هر واحد آن موجب آبادانی و ارتقای فرهنگی منطقه شده است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر رشد کیفی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و افزود: نباید فراموش کرد که بهترین و بزرگترین دانشگاه های معتبر جهان دولتی نبوده و در بخش خصوصی هستند. موسس دانشگاه هاروارد یک کشیش بوده که امروز از بهترین دانشگاه‌های جهان بشمار رفته و هر جوانی آرزوی تحصیل در این دانشگاه را دارد. با توجه به حضور آقای میرزاده و دکتر لاریجانی انتظار می‌رود که دانشگاه ازاد اسلامی در آینده همانند هاروارد شود.

وی ادامه داد: از طرف وزارت بهداشت اعلام می کنم که با تمام امکانات در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود تا بتوانیم به سهم خود در ارتقای پیشرفت و توسعه کیفی به این دانشگاه کمک کنیم. جای خوشحالی است که دانشگاه آزاد اسلامی بدون اینکه دولت هزینه ای کند، ‌ توانسته بیش از سی درصد نیروی مورد نیاز در بخش بهداشت و سلامت را تامین کند.

ملک زاده ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در آینده در رشته پزشکی به درجه ممتاز رسیده و این مهم را نیازمند زمان بیشتر گذاشتن و تحمل یکدیگر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز