خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اخطار مجلس به فانی؛

دامادی: اقدامات سیاسی به مجلس ضربه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۷۹

آقای فانی تازه مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را به عهده گرفته و تصمیم مبنی بر اینکه ایشان ناکارآمد است، خیلی زود است. باید حواسمان باشد تا خدایی ناکرده منافع ما موجب نادیده شدن منافع ملی نشود که در این صورت تاریخ هرگز ما را نخواهد بخشید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید در برابر اقداماتی که شائبه سیاسی بودن در آن وجود دارد، ایستادگی کند.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص کارت زرد دیروز مجلس به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ضمن احترام به سوال‌کنندگان و حق آنها برای سوال باید گفت که آیا این سوالات و کارت زردها به حل مشکلات کمک می‌کند یا خیر؟

وی با اشاره به اینکه در ماجرای سوال چند نماینده از آقای زنگنه مجلس تمام قد ایستاد و از دولت حمایت کرد، ادامه داد: اگر سوالات و کارت زردها به حل مشکلات کمک می‌کند امری مطلوب و پسندیده است، اما وقتی یک جریان سیاسی پشت این کارت زردها قرار می‌گیرد و شائبه سیاسی بودن آن و محدودیت دولت وجود دارد این برای مجلس ضربه‌زننده خواهد بود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا کارت زرد دیروز مجلس به وزیر آموزش و پرورش را سیاسی می‌دانید، اظهار داشت: بالاخره آقای فانی تازه مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را به عهده گرفته و تصمیم مبنی بر اینکه ایشان ناکارآمد است، خیلی زود است.

دامادی با تاکید بر اینکه از نمایندگان مجلس انتظار تعامل بیشتر با دولت را داریم، یادآور شد: مجلس باید در برابر اقداماتی که شائبه سیاسی بودن در آن وجود دارد، ایستادگی کند همانطور که در ماجرای سوال چند نماینده از آقای زنگنه هم دیدیم که مجلس تمام قد ایستاد و از دولت حمایت کرد.

عضو فراکسیون کارگری با تاکید بر اینکه هم دولت و هم مجلس باید به حل مشکلات مردم فکر کنند، خاطر نشان کرد: دولت هم باید به فکر تعامل با مجلس باشد و البته رئیس‌جمهور نیز به این تعامل اعتقادی جدی دارد.

نماینده مردم ساری در پایان تاکید کرد: باید حواسمان باشد تا خدایی ناکرده منافع ما موجب نادیده شدن منافع ملی نشود که در این صورت تاریخ هرگز ما را نخواهد بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز