خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته پیگیری پرونده ناظم متهم به کودک‌آزاری خبر داد:

احتمال طرح سئوال از وزیر درباره پرونده تعرض جنسی به دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۴۸

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که «چه تدابیری باید اندیشیده شود که دیگرشاهد تعرض جنسی به دانش آموزان نباشیم»، گفت: به هرحال آموزش و پرروش دستگاه بسیار وسیعی است و ممکن است در درون آن اتفاقاتی بیافتد که غیر قابل کنترل باشد.

عضو کمیته سه نفره پیگیری پرونده ناظم متهم به تعرض جنسی به دانش آموزان یک دبستان در تهران، از احتمال طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش در رابطه با این پرونده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار ایلنا برنامه ریزی و تلاش‌های آموزش و پرورش را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس ضعیف و ناکافی دانست و با تاکید بر نیاز آموزش و پرورش به اصلاح، افزود: منابع انسانی، بودجه، ‌امکانات و ‌فضا هیچ کدام در شأن تعلیم و تربیت نیستند و به همین دلیل محیط آسیب زا می شود به طوری که مدرسه به محل بروز حوادثناخوشایند تبدیل می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه کاستی ها را باید جبران کرد تا یک چنین اتفاقاتی در مدارس رخ ندهد، گفت: البته این کاستی ها را باید ریشه ای حل کرد و حل این گونه مسائل جزء انتظاراتی است که مردم از دولت دارند و ما هم به عنوان نمایندگان مردم این مطالبات را پیگیری می کنیم.

فیاضی در پاسخ به این سوال که «چه تدابیری باید اندیشیده شود که دیگرشاهد تعرض جنسی به دانش آموزان نباشیم»، گفت: به هرحال آموزش و پرروش دستگاه بسیار وسیعی است و ممکن است در درون آن اتفاقاتی بیافتد که غیر قابل کنترل باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد که میزان این آسیب ها و انحرافات به شدت کاهش پیدا کند اما این تلاش ها در آموزش و پرورش کافی نیست و در این زمینه تلاش کافی در این دستگاه صورت نمی‌گیرد و ما نگران آینده هستیم.

فیاضی گفت: این احتمالی وجود دارد که کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس از وزیر آموزش وپرورش در مورد پرونده ناظم متهم به آزار و اذیت دانش آموزان سوال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز