خبرگزاری کار ایران

سرپرستان دانشگاه های صنعتی قم و سمنان منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۲۰

محمد صادق آخوندی به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی قم و عباس هنر بخش رئوف به سمت سرپرست دانشگاه سمنان منصوب شدند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه ای محمد صادق آخوندی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی قم و عباس هنر بخش رئوف را به سمت سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم انتصاب آخوندی و هنربخش رئوف آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاههای صنعتی قم و سمنان را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.
وزیر علوم، همچنین در نامه های جداگانه ای از خدمات سید محمد هادی مشکوه السادات سرپرست سابق دانشگاه صنعتی قم و علی خیرالدین رئیس دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است آخوندی دارای دکترای فیزیک جامد و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران است و در گذشته مسئولیت راه اندازی دانشگاه صنعتی قم را برعهده داشته است.

همچنین عباس هنر بخش رئوف دانشیار رشته مهندسی مواد و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان است و از جمله سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت های آموزشی و دانشجویی، ریاست دانشکده مهندسی و مدیریت گروه مهندسی مواد دانشگاه سمنان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز