خبرگزاری کار ایران

درویش پور در گفت‌وگو با ایلنا:

برخورد با بدحجابی در دانشگاه آزاد تخصصی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۶۸

۶۰درصد نیروهای حراستی دانشگاه آزاد زیر دیپلم هستند از این رو توان برخورد مناسب با دانشجویان را ندارند و نامناسب بودن این برخوردها سبب بروز مشکلاتی میان دانشجویان و نیروهای حراستی شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون در رابطه با بخشنامه اخیر این دانشگاه در مورد بحثعفاف و حجاب خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس پس از توضیحات میرزاده از پاسخ وی قانع شدند.

حجت‌‌الله درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ‌ در جلسه امروز آقای میرزاده به دلیل بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد در باره عدم دخالت نیروهای حراستی در بحثعفاف و حجاب و واگذاری این مسئله به نهاد فرهنگی دانشگاه در کمیسیون حاضر شد تا به سوالات نمایندگان در این ارتباط پاسخ دهد.

به گفته این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس میرزاده در دفاع از بخشنامه‌ای که صادر کرده گفته است هدف ما در دانشگا آزاد این نبود که با مسئله عفاف و حجاب کاری نداشته باشیم و با بدحجابی برخورد نکنیم بلکه به دلیل اینکه نیروهای حراستی دانشگاه تخصص لازم را در این باره ندارند از این رو تلاش کردیم تا این مسئله را به بخش فرهنگی دانشگاه واگذار کنیم.

وی ادامه داد: میرزاده در این جلسه گفت که واگذاری این مسئله به بخش فرهنگی سبب می شود که افراد متخصص وارد جریان شده تا هم برخورد مناسب با دانشجو انجام شود و هم با ریشه یابی مسئله، وضعیت حجاب در این دانشگاه بهبود پیدا کند.

درویش‌پور همچنین از حضور ستاری مسئول حراست دانشگاه آزاد در جلسه امروز کمیسیون خبرداد و گفت: مسئول حراست این جلسه نیز در توضیح به نمایندگان عنوان کرد که ۶۰درصد نیروهای حراستی دانشگاه زیر دیپلم هستند از این رو توان برخورد مناسب با دانشجویان را ندارند و نامناسب بودن این برخوردها سبب بروز مشکلاتی میان دانشجویان و نیروهای حراستی شده است. از این رو با واگذاری این مسئله به بخش فرهنگی موافقت کردیم.

درویش پور در ادامه گفت: ‌آنچه از پاسخ آقای میرزاده استنباط می‌شد این است که در حقیقت برای برخورد با مسئله بد حجابی اصلاح روش شده و مجری کار تغییر کرده است و در نهایت نمایندگان از پاسخ رییس دانشگاه آزاد اسلامی قانع شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز