خبرگزاری کار ایران

نفرات برتر کنکور ۹۳ اعلام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۳۴

یاسمن سعیدی از تهران، نگین یغمایی از تهران و صدرا صفادوست از تبریز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی ریاضی فنی هستند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی کنکور سراسری ۹۳ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم خدایی در نشست خبری که امروز شنبه برگزار شد، گفت: یاسمن سعیدی از تهران، نگین یغمایی از تهران و صدرا صفادوست از تبریز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی ریاضی فنی هستند.

وی افزود: سید شایان پورمیربابایی از آستانه اشرفیه، آناهیتا نجفی از رشت و سید زهرا موسوی از شیراز نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم تجربی هستند.

رییس سازمان سنجش ادامه داد: علی ولایی از شمیرانات، صدیقه ذبیحی از شمیرانات و امید شمس‌اللهی از تهران به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم انسانی شدند.

خدایی درمورد اسامی نفرات برتر کنکور در گروه‌های هنر و زبان نیز گفت: تارا فرسادفر از شمیرانات، مهتا منصوری تهرانی از تهران و آبا تدین ازشمیرانات به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه هنر هستند و محمد مرادی شهمیری از تهران، سروش ثابتی از مشهد و ریحانه باقری از اصفهان هم به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز