خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد:

نهادهای خارج از دانشگاه حق مداخله در امور تشکل های دانشجویی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۰۴

دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد سقف وام ازدواج دانشجویی را افزایش داده و در این زمینه از همکاری اجرایی تشکل ها استفاده خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: طبق قانون تنها مرجع رسیدگی به امور تشکل های دانشجویی هیات نظارت مرکزی است، ازهمین رو نهادهای خارج از دانشگاه حق مداخله در امور تشکل ها را ندارند.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده در جلسه هیات نظارت مرکزی بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد سقف وام ازدواج دانشجویی را افزایش داده و در این زمینه از همکاری اجرایی تشکل ها استفاده خواهد کرد.

وی همچنین ادامه داد: مقرر شد جهت تسریع در ساماندهی گزارش ها و شکایات مرتبط با هیات نظارت استان ها کمیته معینی تشکیل شود و در این زمینه اداره تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی موظف است پیش نویس شرح وظایف این کمیته را آماده و برای تایید و تصویب در جلسه آتی هیات نظارت مرکزی مطرح کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دیگر مصوبات این جلسه اشاره و گفت: از آنجایی که طبق قانون تنها مرجع رسیدگی به امور تشکل های دانشجویی هیات نظارت مرکزی است، نهادهای خارج از دانشگاه حق مداخله در امور تشکل ها را ندارند.

میرزاده با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درباره ازدواج جوانان، گفت: در همین راستا بناست سقف وام ازدواج دانشجویی را افزایش داده تا بتوانیم در فراهم آوردن مقدمات زندگی مشترک به زوج های دانشجو کمک کنیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی فعالیت تشکل ها، خاطر نشان کرد: موانع و مشکلات تشکل ها در قالب دو دسته درون دانشگاهی و برون دانشگاهی قابل تقسیم بندی است، مشکلات درون دانشگاهی می تواند با کمک معاونت فرهنگی به سرعت مرتفع شده و مسائل برون دانشگاهی نیز به نهادهای ذیربط منعکس و پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز