خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبرداد:

آغاز ثبت نام آزمون آیلتس شهرستان‌های رشت و شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۲۲

این آزمون در روز شنبه ۵ مهرماه بطور همزمان در دو شهرستان برگزار خواهد شد / نتایج از طریق سایت results. ielts. org روز شنبه ۱۹ مهرماه اعلام خواهد شد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام آزمون آیلتس شهرستانهای رشت و شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ielts. iauset. com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در روز شنبه ۵ مهرماه بطور همزمان در دو شهرستان برگزار خواهد شد، که ثبت نام شوندگان باید رأس ساعت ۷ صبح در حوزه‌های مرتبط حضور به هم رسانند.

رییس مرکز آزمون درخصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج از طریق سایت results. ielts. org روز شنبه ۱۹ مهرماه اعلام خواهد شد.

علوی فاضل بیان کرد: آزمون‌های آیلتس در شهرستان‌ها به منظور رفاه حال داوطلبان، کاهش هزینه‌ها و رضایتمندی متقاضیان برگزار می‌شود.

وی در ادامه، توجه به استاندارد‌ها را در برگزاری آزمون‌ها مورد تأکید قرار داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مؤسسۀ آیلتس، مرکز آزمون آمادگی دارد تا با واحدهایی که در فراهم کردن استانداردهای برگزاری آزمون آیلتس توانایی دارند، همکاری کرده و در آن واحد‌ها آزمون برگزار کند.

معاون ریاست دانشگاه در خاتمه گفت: تمامی آزمون‌های آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال ۲۰۱۴ بر روی وب سایت ielts. org قابل مشاهده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز