خبرگزاری کار ایران

با صدور بخشنامه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

مدیران استانی موظف به تناسب جنسیتی‌ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۳۰

این برنامه برای یک دوره چهارساله برای تمام مقاطع تحصیلی پیش بینی شده است و اعتبارات لازم برای اجرای آن از سوی آموزش و پرورش و در زمان معین تخصیص می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش با صدور بخشنامه چگونگی عملیاتی شدن برنامه تعالی مدیریت مدرسه، مدیران کل استانی را موظف کرده است؛ اقدامات لازم را برای تناسب جنسیتی انجام دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی در راستای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و با صدور بخشنامه‌ای چگونگی عملیاتی شدن برنامه تعالی مدیریت مدرسه را ابلاغ کرد.

بنابراین گزارش؛ در راستای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و سیاست‌های راهبردی بهبود مدیریت آموزشگاهی و ارتقای کیفیت امور آموزشی و پرورشی، برنامه تعالی مدیریت مدرسه، پس از بررسی مدل‌های مختلف تعالی سازمانی مطرح در دنیا، پژوهش‌های صاحب نظران مدیریت و تجارب ارزنده بعضی از مدارس موفق در ایران و بر اساس مدل بومی تعالی سازمانی مدارس ایران بانگاهی تعالی بخش، مشارکت جو، مدرسه محور و کیفیت مدار طراحی و تولید شده است.

براساس این بخشنامه، این برنامه برای یک دوره چهارساله برای تمام مقاطع تحصیلی پیش بینی شده است و اعتبارات لازم برای اجرای آن از سوی آموزش و پرورش و در زمان معین تخصیص می‌یابد.

دراین بخشنامه؛ مدیران کل استانی موظف شده‌اند برطبق جدول هدف گذاری نسبت به تعیین مدارس مجری، تعیین سرمایه، پوشش حداکثر مناطق آموزشی و پرورشی و تناسب جنسیتی اقدامات لازم را برحسب مفاد بخشنامه انجام دهند.

بر این اساس انتخاب هوشمندانه مدرسین مجرب، افراد علاقه‌مند و توانمند در امور مدیریتی با توجه به ماموریت‌های قصدشده برای ذی‌نفعان و فعال کردن تیم‌های مشاوره‌ای، ارزیابی و نظارت برای حسن اجرای این بخشنامه به عنوان بخشی از تأکیدات آموزش وپرورش توجیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز