خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت؛

انتخاب کمیته ۵ نفره برای بررسی بورسیه‌های غیرقانونی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۸۰

انتخاب کمیته ۵ نفر از اعضای کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی موضوع بورسیه‌های غیرقانونی انجام شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از انتخاب کمیته ۵ نفره برای بررسی موضوع بورسیه‌های غیرقانونی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا از خانه ملت قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه(۴ شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: انتخاب کمیته ۵ نفر از اعضای کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی موضوع بورسیه‌های غیرقانونی انجام شد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: آقایان سلطانی‌صبور٬ زارعی٬ سلیمی٬ نبویان و همچنین بنده برای بررسی موضوع بورسیه ها انتخاب شدیم.

وی با یادآوری حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: بررسی گزارش فانی و معاونان وی در آستانه سال تحصیلی از برنامه هایی که دارند بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ همچنین از بررسی موضوع تعطیلی یا دایر بودن پنجشنبه‌های مدارس در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه وزارت آموزش اعلام کرد ما به صورت پایلوت در ۲ هزار مدرسه ابتدایی در سال آینده برنامه‌هایی اجرا خواهیم کرد.

وی با یادآوری گلایه کمیسیون آموزش مجلس و فانی٬ گفت: با توجه به اینکه اجلاس سالانه آمورش و پرورش فرصتی برای طرح دغدغه ها و مطالبات کمیسیون از روسای آموزش و پرورش است اما دعوتی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و حتی رئیس این کمیسیون صورت نگرفت که این موجبات گلایه شدید اعضای کمیسیون شد و آن را به وزیر آموزش و پرورش نیز اعلام کردند.

جعفری ادامه داد: با وجود آنکه سخنرانان غیر فنی و غیر مرتبط با حوزه تخصصی آموزش و پرورش در اجلاس مذکور حضور داشتند اما به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که بار بسیاری را بر دوش می‌کشند فرصتی برای ارایه مطالباتشان داده نشد که این گلایه شدیدی را بین اعضای کمیسیون ایجاد کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی٬ همچنین از بررسی مسائل مربوط با مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش با حضور رئیس این سازمان در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: مقرر شد کمیته ای از کمیسیون آموزش مجلس تشکیل شود تا راهکار مناسبی برای شیوه اداره مهدهای کودک اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز