خبرگزاری کار ایران

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد:

پذیرفته شدگان برای واریز وجه تنها به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند

کد خبر : ۲۰۲۸۶۳

پذیرفته شدگان از مراجعه به مکان هایی غیر از واحد دانشگاهی و تبلیغات افراد سودجو با عناوین تسهیل امور ثبت نام و غیره خودداری کنند و هیچگونه توصیه ای را از افراد غیر مسئول نپذیرند.

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمامی پذیرفته شدگان آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی که اسامی آنها بتدریج در حال اعلام شدن است، برای ثبت نام و واریز وجه صرفاً به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا؛ علوی فاضل افزود: پذیرفته شدگان درنظر داشته باشند هرگونه راهنمایی و مشاوره و پرداخت وجه می بایست در محل واحدهای دانشگاهی و به شماره حساب های واحدهای دانشگاهی که نزد شعب بانکی که در درگاه های الکترونیکی واحدها اعلام شده است، صورت گیرد.

معاونت سنجش و پذیرش توصیه کرد: پذیرفته شدگان از مراجعه به مکان هایی غیر از واحد دانشگاهی و تبلیغات افراد سودجو با عناوین تسهیل امور ثبت نام و غیره جداً خودداری کنند و هیچگونه توصیه ای را از افراد غیر مسئول نپذیرند.

وی در پایان گفت: منبع دسترسی اطلاعات موثق، سایت های معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه و واحدهای دانشگاهی است؛ لذا دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه مسئولیتی را در برابر اینگونه سودجویی ها ندارد. بعضی خبرها حاکی از فعالیت برخی مؤسسات و افراد سودجو در فریب متقاضیان ورود به دانشگاه است که توصیه می شود داوطلبان ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و برخورد با این موارد مراتب را سریعاً به حراست های واحدهای دانشگاهی گزارش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز