خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۳۳

اسحاق جهانگیری با حضور در دبستان شاهد حضرت‌ زینب(س) زنگ بازگشایی مدارس را نواخت و همزمان با طنین‌انداز شدن صدای زنگ، سال تحصیلی ۹۳-۹۴ به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس سراسر کشور دقایقی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور به صدا در آمد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز با حضور در دبستان شاهد حضرت‌زینب(س) واقع در شهرک آپادانا تهران، زنگ بازگشایی مدارس را نواخت و همزمان با طنین‌انداز شدن صدای زنگ، سال تحصیلی ۹۳-۹۴ به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که به طور همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار شد، پس از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس توسط معاون اول رئیس جمهور، پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی خطاب به دانش آموزان و محصلین سراسر کشور از سوی وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

در پیام رئیس جمهور مطابق سال‌های گذشته سوالی از دانش آموزان پرسیده شد و روحانی خطاب به دانش آموزان گفت: عزیزانم ایران با مشکل جدی کمبود آب روبرو است. هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران، می‌توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟

روحانی همچنین در این پیام با تاکید بر اینکه مدرسه ما باید بتواند دانش آموزانی متفکر، پرسشگر، نقاد و اخلاقی تربیت کند گفت: مدرسه مطلوب ما مدرسه خلاقیت، عقلانیت و گفتگومدار است.

رئیس جمهور آغاز ماه مهر و فصل مدرسه را به همه معلمان، مربیان و دانش آموزان عزیز صمیمانه تبریک گفت و افزود: مدرسه خانه امید دولت و مردم و آموزش و پرورش بنیادی‌ترین بخش توسعه کشور است.

روحانی در این پیام افزود: ما نیاز به مدرسه پویا و نوآور داریم و سازندگان اصلی این مدرسه، معلمان، مربیان و دانش آموزان این سرزمین اند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: راه رسیدن به این هدف از مدرسه و آموزش وپرورش ما می گذرد؛ استعداد و هوش فرزندان این زادوبوم، بالاست؛ باید به کشف و پرورش آنها بیشتر و بهتر بپردازیم.

جهانگیری قرار است دقایقی را در جمع دانش آموزان دبستان شاهد حضرت زینب(س) و اولیا و مربیان آنها سخنرانی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز