خبرگزاری کار ایران

صندوق رفاه اعلام کرد:

توزیع تسهیلات رفاهی بر اساس آمار دانشجویان شاغل به تحصیل

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۵۸

دراین بخشنامه تاکید شده است که تاخیر در ارسال آمار و اطلاعات دانشجویان به موسسه یاد شده، سبب عدم بهره‌مندی عادلانه آن مرکز از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خواهد بود.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مراکز آموزش عالی خواست تا برای برخورداری از تسهیلات صندوق رفاه براساس تعداد دانشجویان، آمار دانشجویان شاغل به تحصیل خود را به موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اعلام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ صندوق رفاه دانشجویان در بخشنامه‌ای از دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، غیرانتفاعی غیردولتی و مراکز آموزش عالی وابسته به دستگاه‌های اجرایی خواست که با توجه به توزیع تسهیلات صندوق رفاه براساس آمار دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز آموزش عالی، آمار دانشجویان شاغل به تحصیل این مراکز در سال ۹۴-۹۳ را با فرمت مورد نظر موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، به موسسه مذکور ارسال کنند.

گفتنی است، دراین بخشنامه تاکید شده است که تاخیر در ارسال آمار و اطلاعات دانشجویان به موسسه یاد شده، سبب عدم بهره‌مندی عادلانه آن مرکز از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز