خبرگزاری کار ایران

۳۰۰ مدرسه مازندران هوشمند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۹۷

در حال حاضر دو هزار مدرسه و ۶ هزار کلاس درس مدارس مازندران هوشمند سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال با اعتبار دو میلیارد تومانی که به آموزش و پرورش تزریق شد، ۳۰۰ مدرسه مازندران هوشمند می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، اظهار داشت: سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ سه هزار و ۹۳۱ مدرسه در استان ساماندهی و برای پذیرش دانش‌آموز آماده شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار و ۴۷۷ کلاس درس، ۴۷۹ هزار و ۱۵۵ نفر از دانش‌آموزان را در خود جای داد، افزود: ۲۴۸ هزار و ۸۴۹ نفر دانش‌آموزان دوره ابتدایی و بقیه در مقطع متوسطه اول، دوم، هنرستان، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: براساس ارزیابی وزراتخانه، آموزش و پرورش مازندران در پروژه مهر ۹۳ از ۱۰۰ امتیاز ۹۷/۷۳ درصد رتبه عالی و بر‌تر را کسب کرد.

قاسمی، انتخابات دانش‌آموزی، افتتاح خانه مربیان، آیین تجلیل از نخبگان فرهنگی و پرورشی، اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، اجرایی شدن بسته حمایتی مدارس غیردولتی را از اقدام انجام شده آموزش و پرورش مازندران دانست و گفت: نخستین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، جشن آغاز آموزش قرآن پایه اول دبستان، افتتاح هشتمین آزمایشگاه نانو تکنولوژی در پژوهش سرای نور، همایش فرهنگ یاران ترافیک و همیاران پلیس از سری برنامه‌های استان در مهر ماه سال‌جاری بوده است.

وی با بیان اینکه حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مازندران و بازدید از پروژه‌های آموزشی سبب رفع مشکلات آموزش و پرورش می‌شود، افزود: پیشنهاداتی درباره قانونی شدن صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس، استفاده از یارانه دولتی برای تامین سوخت گرمایشی مدارس مناطق دور دست، استفاده از اعتبارات دولتی برای جبران خسارت مدارس آسیب‌دیده در بحران برف سال گذشته، پیگیری مطالبات فرهنگیان، بحثبیمه یک هزار و ۲۷ نفر از مربیانی که در سال ۸۴ استخدام شدند که آموزش و پرورش بالغ بر۳۰ میلیارد تومان باید پرداخت کند از موضوعاتی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمی با اعلام اینکه در حال حاضر دو هزار مدرسه و ۶ هزار کلاس درس مدارس مازندران هوشمند سازی شده است، تصریح کرد: با اعتبار دو میلیارد تومانی که به آموزش و پرورش تزریق شد امسال ۳۰۰ مدرسه مازندران هوشمند می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز