خبرگزاری کار ایران

بسته حمایتی برای یازده هزار دانش آموز مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۱۱

این طرح زمینه مشارکت بخش غیردولتی در مناطق محروم در اجرای راهکار ۷-۲۰ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بسته حمایتی از مدارس غیردولتی گفت: این طرح در شهر تهران سبب شده است، ۱۱ هزار دانش آموز مناطق محروم از این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ اسفندیار چهاربند در حاشیه گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپ رورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود؛ اظهارکرد: این طرح زمینه مشارکت بخش غیردولتی در مناطق محروم در اجرای راهکار ۷-۲۰ سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را فراهم می‌کند.

مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران تصریح کرد: رویکرد بسته حمایتی ارتقای سیاست راهبردی کیفیت بخشی در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان این که بسته حمایتی از مدارس غیردولتی در شهر تهران در ۲۴ مدرسه جنوبی شهر به اجرا در آمده است، تصریح کرد: ۱۱ هزار دانش آموز در مناطق محروم از مواهب این طرح بهره‌مند شده‌اند که علاوه بر ارتقای سیاست کیفیت بخشی، تا حدودی کمبود نیروی انسانی این مناطق را جبران کرد.

چهاربند درخصوص سامان دهی و بهسازی نیروی انسانی، خاطر نشان کرد: شفاف سازی به کارگیری منابع انسانی، تسریع در جمع آوری آمار کلاسی مدرسه، تسهیل و تسریع در امر نظارت و مصرف بهینه منابع مالی از مزایای این طرح محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران افزود: با اجرای این طرح حدود ۱۹ هزار ساعت حق التدریس در شهر تهران کاهش یافته در شرایطی که تعداد کلاس ها ثابت مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز