خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

۵۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۲۸

نباید انتظار داشت که دولت یازدهم مسایل متراکم سال‌های گذشته را یک‌ساله حل کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس پیش‌بینی کرده‌ایم، اما برای تجهیز مدارس به سیستم حرارت مرکزی باید ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، «علی اصغرفانی» روز شنبه در نشست امضای تفاهمنامه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش افزود: نباید انتظار داشت که دولت یازدهم مسایل متراکم سال‌های گذشته را یک ساله حل کند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد گفت: عامل آن حادثه خطای انسانی بود زیرا معلم کلاس، بخاری را بغل کرده و می‌خواست از کلاس بیرون ببرد.

فانی تصریح کرد: سال گذشته، کارکنان آموزش و پرورش و معلم‌ها درمورد سیستم‌های گرمایشی و پیشگیری از آتش سوزی آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند که موثر بود و در همین سال آتش سوزی نداشتیم.

وزیر آموزش وپرورش به مساله توزیع شیر در مدارس اشاره کرد و گفت: امسال دولت از محل درآمد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، ۳۰۰ میلیارد تومان و آموزش و پرورش نیز ۱۵۰ میلیارد تومان برای توزیع شیر پیش بینی کرده است.

فانی افزود: امسال شیر در مدارس توزیع می‌شود اما تاریخ قرارداد استان‌ها با شرکت‌های توزیع کننده شیر متفاوت است و آغاز توزیع بستگی به این قرارداد‌ها دارد.

فانی با اشاره به مشکل بهداشت روان دانش آموزان نیز گفت: رسیدگی به این مساله از وظایف مشاوران مدارس است که البته کمبودهایی در این زمینه وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز