خبرگزاری کار ایران

تقدیر محسن رضایی از معلم فقید و فداکار لرستانی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۲۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پیدا شدن جسد معلم فداکار لرستانی، در خرم‌آباد به دیدار اعضای خانواده‌ی وی رفت و به آن‌ها تسلیت گفت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از پیدا شدن جسد معلم فداکار لرستانی، در خرم‌آباد به دیدار اعضای خانواده‌ی وی رفت و به آن‌ها تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار محسن رضایی خطاب به خانواده‌ مرحوم کاظم صفرزاده، اظهار داشت: وقوع این پیشامد تلخ را از طرف مقام معظم رهبری و از طرف جامعه فرهنگی کشور به خانواده شما تسلیت عرض می‌کنم.

رضایی افزود: غیرت این بزرگ‌مرد لرستانی قابل تقدیر و ستایش است چرا که هر کسی در چنین موقعیتی، چنین شجاعانه عمل نمی‌کرد.

وی با بیان این که سعادتی است که پیکر این مرحوم پس از ۲ هفته هم‌زمان با روز تاسوعا پیدا شده و در روز عاشورا نیز به خاک سپرده می‌شود، افزود: بدون شک این معلم قهرمان از شفاعت سرور سالار شهیدان بی‌بهره نخواهد بود.

در پایان، لوح تندیسی نفیس، با تصویر مرحوم کاظم صفرزاده که توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امضاء شده بود، به خانواده‌ مرحوم کاظم صفرزاده اهدا شد.

پیش از سخنان دبیر مجمع، والی زاده مدیر کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضای خانواده مرحوم کاظم صفرزاده اظهار داشت: ایثار واقعی مرحوم صفرزاده این ارزش را دارد تا نام و خاطره‌ی این معلم عزیز برای همیشه در تاریخ آموزش و پرورش کشورمان ماندگار شود.

وی خطاب به اعضای خانواده مرحوم صفرزاده گفت: حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم‌آباد و در منزل شما، بیانگر اهمیت عمل قهرمانانه این معلم فداکار است.

به گزارش ایلنا مرحوم کاظم صفرزاده ۲۸ مهرماه امسال هنگامی که قصد داشت ۳ دانش آموز منطقه عشایری لرستان را با ماشین شخصی به نزدیکترین مرکز درمانی در مرکز استان برساند در حادثه سیل شورآب، جان خود را از دست داد، و در نهایت پس از دو هفته روز دوشنبه ۱۲ آبان جنازه این معلم فداکار لرستانی با همت نیروهای امدادای یافت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز