خبرگزاری کار ایران

مشاورعالی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر پیشنهادی علوم کارآمد و متعهد است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۳۲

آقای دکتر دانش مدت‌ها معاونت وزارت علوم را عهده دار بودند، که در آن زمان بسیار فعال و کارآمد بودند / برای اجرای وظایف خود نیز یک برنامه زمانی ویژه‌ای را در نظر می‌گرفتند و آنها را رعایت می‌کردند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم گفت: دکتر دانش آشتیانی زمانی که در وزارت علوم مسئولیت داشتند، فردی منضبط و متعهد به وظایفشان بودند.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سوابق کاری وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای دکتر دانش مدت‌ها معاونت وزارت علوم را عهده دار بودند، که در آن زمان در پست خود بسیار فعال و کارآمد بودند.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور ادامه داد: ایشان در زمانی که در وزارتخانه علوم مسئولیت داشتند، فردی منضبط و متعهد به وظایفشان بودند و برای اجرای وظایف خود نیز یک برنامه زمانی ویژه‌ای را درنظر می‌گرفتند و آنها را رعایت می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه دکتر دانش سال‌هایی که در وزارت علوم مسئولیت داشتند، موفق عمل کرد، ‌گفت: باید دید با توجه به برنامه‌هایی که به مجلس ارائه می‌دهند، چگونه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

توکلی در پاسخ به این سوال که به تاخیر افتادن حضور وزیر در وزارت علوم چه چالش هایی را برای این وزارتخانه ایجاد می‌کند، گفت: البته در حال حاضر وزارت علوم کارهای خود را دنبال می‌کند و آقای دکتر نجفی نیز با تجاربی که در این حوزه دارند، این وزارتخانه را اداره می‌کنند و تاکنون نیز مشکلی به وجود نیامده است اما در رابطه با مسائل دیگر باید قضاوت را به کسانی سپرد که در این حوزه صاحبنظر هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پاسخ به این سوال که آیا وزیر پیشنهادی علوم موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد، افزود: افرادی که مسئولیت بررسی و در نهایت انتخاب را دارند، برای قضاوت در این مورد صالح‌تر هستند و با تجربه و بینشی که دارند، می‌توانند در رابطه با این موضوع اظهار نظر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز