خبرگزاری کار ایران

دانش برای سکانداری وزارت علوم شایسته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۱۱

دانش، موفقیت عملکرد آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحدهای وابسته به وزارت علوم را در آن دوره تضمین کرد.

رییس پایگاه استنادی علوم ایران و جهان اسلام(ISC) گفت: دکتر دانش با توجه به سابقه طولانی مدتی که در آموزش عالی دارد، برای سکانداری وزارت علوم شایسته است.

به گزارش ایلنا؛ جعفر مهراد با اشاره به اینکه دکتر دانش در دوره ای معاون برنامه‌ریزی وزارت علوم بوده است، گفت: وی اساسا شخصیتی دارد که مهمترین وجه آن برنامه‌ریزی است. دکتر دانش با این خصیصه، موفقیت عملکرد آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحدهای وابسته به وزارت علوم را در آن دوره تضمین کرد.

وی ادامه داد: از موضوعات دیگری که باید در رابطه با دکتر دانش دقت کرد این است که وی در دوره‌ای که معاونت برنامه‌ریزی وزارت علوم را بر عهده داشت، بهای نفت به شدت تقلیل یافته بود و بودجه برای کل کشور از جمله برای وزارت علوم مساله‌ای اساسی به حساب می‌آمد، وی در تنظیم بودجه و اعتبارات دانشگاه به گونه‌ای عمل کرد که هم دانشگاه‌های بزرگ و هم مراکز تحقیقاتی کوچک، برنامه‌های آموزشی خود را بی‌وقفه و بدون احساس کمبود بودجه اجرایی و عملیاتی کردند.

این چهره شاخص علمی کشور ادامه داد: دکتر دانش را از نظر صلاحیت، تجربه و شناخت عمیقی که از وجه اجرایی وزارت علوم دارد، شخصیتی قابل اعتنا برای وزارت علوم می‌دانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز