خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد و استانداری مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۳۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئولان استان قول مساعد داد تا با یاری و همکاری همه، طرح " مدیریت پسماند با تکنولوژی پلاسما " در استان مازندران به مرحله اجرا برسد.

تفاهم‌نامه اجرای طرح " مدیریت پسماند با تکنولوژی پلاسما " میان دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری مازندران به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده در حاشیه جلسه هیات امنای استان مازندران با بیان اینکه مساله پسماند از مسائل بحرانی و حساس در استان‌های شمالی کشور است و تاکنون نحوه دفع زباله‌ها در این استان بخاطر بالابودن سطح آب، باعثآلودگی آبها شده و موارد غیربهداشتی را پدید آورده است، گفت: در این راستا از طرف دکتر قرآن نویس در واحد علوم تحقیقات طرحی تهیه شده که مبتنی بر بهره‌گیری از دانش پلاسما برای مواجهه با پسماند است و اکنون با تلاش تیمی که به ریاست دکتر قرآن‌نویس فعالیت دارند، به این نتیجه رسیده‌ایم که این طرح امکان آن را یافته تا از حالت آزمایشگاهی خارج و به طرح صنعتی تبدیل شود.

در ادامه جلسه، بعد از قرائت گزارشی از نحوه چگونگی عمل‌کردن این طرح از سوی کارشناسان و متخصصان این طرح در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و ارائه توضیحات محمود قرآن نویس رئیس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما واحد علوم تحقیقات، این تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور میرزاده و ربیع فلاح جلودار با عنوان " مدیریت پسماند با تکنولوژی پلاسما " به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئولان استان قول مساعد داد تا با یاری و همکاری همه، این طرح در استان مازندران به مرحله اجرا برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز