خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد از ساعت ۱۸ امروز

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۸۶

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی نیز که از روزگذشته آغاز شده تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد در ساعت ۱۸ بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد از امروز ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیز که از روزگذشته آغاز شده تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون سنجش و پذیرش تأکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

وی درخصوص تعداد رشته محل‌های انتخابی گفت: داوطلبان مقطع کار‌شناسی ارشد می‌توانند ۱۰۰ رشته محل از یک مجموعه را انتخاب و در سایت www. azmoon. org ثبت کنند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش وجود دارد، گفت: داوطلبان می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۵ آذر با مراجعه به سایت www. azmoon. org با‌‌ همان شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری خریداری شده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز