خبرگزاری کار ایران

مدارس هفته آینده تعطیل نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۳۶

هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهد بود / تعطیلی مدارس در هر روز بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس سراسر کشور در هفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهد بود و آموزشگاه ها همچنان برای فعالیت آموزشی دایر است.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا جدایی با بیان این که تعطیلی مدارس در هر روز بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل می‌کند، گفت: هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور، تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: بر این اساس به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تمامی مراکز آموزشی دایر بوده و فعالیت آموزشی و تربیتی در آنها ادامه دارد.

براساس تقویم رسمی کشور یکشنبه ۳۰ آذر ماه مصادف با ۲۸ صفر(رحلت رسول اکرم(ص) و سه شنبه ۲ دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) تعطیل است.

جدایی ادامه داد: در مسیر فرهنگ سعی و تلاش و توسعه و پیشرفت چیزی به نام بین تعطیلی معنی ندارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزه های دینی و ضرورت حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تاکیدات رییس جمهوری در دولت تدبیر و امید بر کار و تلاش مجدانه و همت مضاعف همه ارکان دولت است.

جدایی با اشاره به تعطیلات مکرر و فراتر از تقویم رسمی کشور در سال های گذشته افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگوسازی این مفهوم در میان نسل جدید دارد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و همکاران در مدارس، همکاری و همراهی خانواده ها و اولیا را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز