خبرگزاری کار ایران

در پنج سال اخیر انجام شد؛

اعزام بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نخبه و استعداد برتر به حج عمره

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۸۹

متقاضیان حج عمره نخبگان و استعدادهای­ بر‌تر می‌توانند تا ۱۴دی ماه سال جاری برای نام نویسی اولیه اقدام کنند.

عضو کارگروه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: در پنج سال اخیر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نخبه و استعداد برتربه حج عمره اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، سید حسین اخوان با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش­ بینی شده در سال جاری برای نخبگان و استعداد­های بر‌تر در سطح ملی افزود: اعزام نخبگان به حج عمره یکی از برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده دراین بنیاد است، امسال نیز سهمیه عمره ویژه­ نخبگان و استعدادهای بر‌تر از سوی سازمان حج و زیارت توسط بنیاد ملی نخبگان دریافت شده است.

وی افزود: امسال ۳۵۶ نفراعضای این بنیاد در غالب دو کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی اعزام خواهند شد.

اخوان اظهارکرد: متقاضیان حج عمره نخبگان و استعدادهای­ بر‌تر می‌توانند تا ۱۴دی ماه سال جاری برای نام نویسی اولیه اقدام کنند.

وی یادآور شد: هزینه حج عمره نخبگان به دستور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، برای افراد شاغل به تحصیل ۸۰ درصد و برای غیر شاغلین به تحصیل ۷۰ درصد مبلغ اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته شده است.

اخوان ادامه داد: اولویت پذیرفته ­شدگان در این دوره مانند سال‌های قبل بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی­ شدن از طریق درگاه­‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: نام نویسی در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعدادهای بر‌تر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز