خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

توسعه مدارس غیردولتی با اجرای طرح بسته حمایتی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۵۶

رصد توانایی و کیفیت کار معلمان شاغل در مدارس مجری طرح بسته حمایتی در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و معاون وزیر آموزش و پرورش در اسان بوشهر اظهار داشت: با اجرای طرح بسته حمایتی علاوه بر جذب نیروهای جوان و تحصیل کرده، مدارس غیر دولتی در سطح کشور نیز توسعه یافت.

به گزارش ایلنا؛ رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به شهرستان عسلویه در خصوص طرح بسته حمایتی مدارس غیر دولتی گفت: در راستای رویکرد تمرکززدایی و مشارکت ارگان ها و نهادها در توسعه آموزش و پرورش و با توجه به محدودیت ورود نیرو به آموزش و پرورش و کمبود نیروی انسانی که در سال تحصیلی جاری ایجاد شد، از مؤسسان مدارس غیر دولتی با داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار دعوت به عمل آمد.

مرضیه گرد ادامه داد: با دایر شدن این مدارس و جذب معلمان با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، بخش زیادی از کمبود نیروی آموزشی مدارس برطرف شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با اجرای طرح بسته حمایتی، علاوه بر جذب نیروهای جوان، مدارس غیر دولتی نیز در سطح کشور توسعه یافت.

گرد توضیح داد: رصد توانایی و کیفیت کار معلمان شاغل در مدارس مجری طرح بسته حمایتی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس غیر دولتی که از کیفیت آموزشی لازم برخوردار باشند، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی در پایان با اشاره به کنترل کیفی توانایی معلمان شاغل در طرح بسته حمایتی افزود: تا زمان ورود فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، معلمان مدارس مجری طرح به کار اشتغال خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز