خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

درصورت لغو قانون متعهدین به خدمت، ‌ دانشگاه فرهنگیان نباید آسیب ببیند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۸۹

یشترین دلیل حذف این قانون جنبه اقتصادی است و به هر حال اظهارنظر در این زمینه توسط موافقان و مخالفان صورت گرفته و مجلس تصمیم نهایی را می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در شرایط احتمالی لغو قانون متعهدین به خدمت، موجودیت دانشگاه فرهنگیان به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود مهرمحمدی، در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور در پاسخ به این پرسشی درباره وضعیت حذف قانون متعهدین به خدمت که از سوی معاون رئیس جمهور اعلام شده، گفت: به زودی اطلاعیه‌ای از سوی دانشگاه فرهنگیان در این زمینه اعلام خواهد شد. البته حذف قانون متعهدین به خدمت از طریق مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی را مجلس می‌گیرد.

وی ادامه داد: در شرایط احتمالی لغو قانون متعهدین به خدمت، موجودیت دانشگاه فرهنگیان به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند و دانشگاه باید به ماموریت حاکمیتی خود که تربیت معلم است، ادامه دهد.

مهرمحمدی افزود: باید وضعیتی را پیش بینی کنیم تا در صورت لغو قانون متعهدین به خدمت، این دانشگاه بتواند کار خود را ادامه دهد و نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین کند؛ موجودیت دانشگاه نباید با قانون متعهدین به خدمت پیوند زده شود.

وی گفت: بیشترین دلیل حذف این قانون جنبه اقتصادی است و به هر حال اظهارنظر در این زمینه توسط موافقان و مخالفان صورت گرفته و مجلس تصمیم نهایی را می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز